Sokat keresztezte utamat a grafika, a számítógépes design, a különféle kiadványok szerkesztése.
Közös témában dolgoztam együtt nagy megrendelőktől egészen a kicsikig.
Neves nemzetközi grafikai ügynökségekkel, de több kisebb, egyszemélyes vállalkozásokkal is vittem és ma is viszek projekteket nagy megrendelőinknek: Coca -Cola, Dreher, Lukoil, stb.
Számos helytörténeti kiadvány születésénél bábáskodtam.
Évtizedek óta az olvashatósági kísérletek rendre egy eredményre vezetnek.
A nyomtatott szöveg esetén a hatékony információátadásra a talpas antikva típusú betűk a legjobbak. A hétköznapi olvasó ezt nem is veszi észre, ez szinte tudat alatt hat. Az ilyen betűkkel írott tankönyvből jobban megy a tanulás, kevésbé fárad a szem.
Az ilyen betűtípus elsődleges célja az információközlés, itt az elemek erősítik a tartalmat, nem versengnek vele. Otthonosan érezzük magunkat, befogad bennünket a szöveg, nincs drámai feszültség. Az ilyen betű kommunikációja a renden alapszik, ahogy a mérnöki gondolkodás.
Technikai érdekesség továbbá a betűnél alkalmazott vékonyabb és vastagabb szakaszok kapcsolódása által meghatározott függőleges vagy dőlt tengely.
Egy kicsit a régi misztikus világot idézve, ligatúrákat fogok alkalmazni, azaz betűegyesítéseket. Ezt most nem véletlenül nem ábrázolom, ez legyen meglepetés.
A tapasztalataimat és a szakirodalmi megállapításokat figyelembe véve az
Adobe Caslon betűtípus különböző fajtái mellett döntöttem.